среда, 8. јул 2015.

Outfit 1.


Cao ljudi! Danas cu vam po prvi put pokazati jednu moju odevnu kombinaciju koju sam nosila pre par dana.

 Za pocetak cu krenuti od majice. Obukla sam belu majicu na kratke rukave na kojoj od svetova pise "New York". U njoj se osecam veoma prijatno, i leprsava je.








Sledeca stvar je suknja do malo ispod kolena. Inace ja bas i ne volim suknje ali ova mi se mnogo dopala. Cvetnog je dezena i tirkizna je sto mi se najvise dopada. Moze da se podigne da se nosi iznad kolena a i ne mora. Odusevljena sam suknjom!




















Sto se tice obuce nemam je mnogo tako da u 99% slucajeva oblacim svoje braon-sive starke. Njih ni jedne druge cipele ne mogu da zamene!










Od kose sam napravila jednu pletenicu


Nadam se da vam se dopao moj outfit za danas. Vidimo se sutra sa novim stajlinzima!

1 коментар: