уторак, 7. јул 2015.

Selena Gomez

 Danas cemo komentarisati poznatu Selenu Gomez i njene odevne kombinacijе. Radicu ovakva komentarisanja oblacenja i za druge poznate licnosti. Ako imate neku zelju koga bi voleli da komentarisem mozete to napisati u komentarima. Vraticemo se na Selenu Gomez u poslednjih pet godina.




Selena Gomez je 2010 izgledala ovako. Iskreno sam trazila neku kombinaciju na njoj koja mi se svidela a da nije bila negde na ulici ali bezuspesno. Ovo je kao sto mozete videti bilo na dodeli MTV-ja. Srebrna haljina sa srebrnim cipelama i nekim plavim cvetovima i plavom prstenu. Izvinjavam se ako ovde ima nekih njenih fanova ili selenatora ali meni se ova haljina ni malcice ne svidja. Selena ovde i nije imala neke grudi a sa ovom haljinom ih je samo dodatno smanjila. Cipele mislim da bi bolje bilo da su plave kao i ovi cvetovi i prsten. Sminka je u plavim nijansama tako da mi se svidja. Ali haljina mi se sama po sebi ne svidja.











 Ova kombinacija mi je bila mnogo teza od prethodne. Sto se tice Selene nisam znala koja kombinaciju da izdvojem iz 2011 godine jer su joj sve zaista bila divne. Ovaj put cu krenuti od cipela. Cipele su crvene s ogromnom masnom koja ima nesto unutra ali ne znam stvarno sta je to. Prsti su otvoreni i stikla je toliko labava da imam utisak da ce joj svakog casa otpasti. Haljina je crna i predivna kod kukova su napravljene rupe. Vezuje se oko vrata i ima dugacak slic. Torbica je uskladjena sa cipelama i haljinom sto se tice boja mada mi vise lici na neki otmeni novcanik. Narkvica mi i nije bas nesto posebna i ovi krugovi sto su na njoj mi malo paraju oci i nije mi jasno zasto ih nose skoro kod lakta. Sve u svemu kombinacija je okej.








Haljinica do iznad kolena se savrseno uklopila sa bez cipelama na stiklu. Cipele su zanimljive jer je noga skoro pa gola. Postoje samo dve da kazem trake na cipeli koje se veoma isticu. Haljina je po meni izuzetno lepa. Ovaj materijal, koji je na njoj, je apsolutno savrsen. Boja je fenomenalna! Haljina je bas pink boje! I dalje ne razumem zasto nosi narukvice ne laktovima ali dobro. Prstenje je po meni nepotrebno a nije ni ogrlica. Odusevljena sam ovom kombinacijom! Svaka cast Sel!








Mislim da ce nam svima Selena iz 2013 ostati upamcena po ovoj haljini. Haljina mi se ne svidja. Ne znam da li je Selena ovde imala zelju da se obuce kao Lady Gaga ali uspela je. Ovo je potpuno Gagin stil! Haljina je teget boje i ima slic do kuka. Haljina bi bila super da nema ovog Gaginog crnog fazona. Da je cela haljina bez toga bila bi za desetku cistu! Vidim i da vise neki dragulji sa haljine i ovog dela sto je kao 'otpao'.Cipele su mi cudne, i iskreno ve volim ovo kad izgleda kao da ima samo stiklu. U prosloj kombinaciji si bila Selena, ali u 2013 si Lady Gaga!









Da li se Selena u ovoj godini promenila u odraslu zenu? U ovoj tamno crvenoj haljini izgleda 10 godina straije. Kosu je vezala u pundju koliko vidim. Cipele ne mogu ad komentarisem jer se ne vide zbog haljine. Mindjuse izgledaju nalik nekom peru i uopste mi se ne svidjaju. Kukovi joj se isticu ne znam da li je to i zelela ali meni se ne svidja kako to izgleda na njoj. Svidja mi se to sto je haljina u V ali mi se ne svidjaju ovi karneri koji su tu. Mislim da smo pomocu ovih kombinacija zakljucili da nas Sel redovno iznenzadjuje svojim oblacenjem ali niko ne moze reci da ona nema stila!



Nemam mnogo pisati za ovu kombinaciju jer je ponovila isti stajling od 2010. Srebrna haljina sa koje vise neke trake srebrne i braon boje. Meni se ovo nista ne svidja! Izgleda da ona bas voli ove velike sliceve. Cipele su na stiklu i srebrne su a uz to imaju i neke sljokice. Same po sebi su okej ali mi se ne svidjaju uz sve ovo. Torbica mi je potpuno bez potrebe kao i narukvica. Na njoj je sve srebrno i sve se sija. Ove godine mi se uopste nije dopao njen stajling.




Cekamo da vidimo kakvo ce nam modno iznenadjenje Sel spremiti u 2016 godini!

3 коментара:

  1. Meni se definitivno najviše dopadaju kombinacije u 2011. i 2014. godini. Uglavnom se oko svega slažem sa tobom is

    ОдговориИзбриши
  2. I meni su 2011 I 2014 godina bile najbolje što se tiče oblačenja. Mozes li komentarisati outfite taylor swift? :D

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши