петак, 10. јул 2015.

Outfit 2.




Za pocetak cu vam pokazati tri stvari koje sam danas kupila a vi pisite u komentarima sta vam se svidja a sta ne. Ove krpice ce te verovatno videti u nekim narednim kombinacijama.





 Ne zamerite na kameri jer sam slikala nocu pa mi osvetljenje nije bilo bas najbolje. Sad cemo poceti sa mojim danasnjim outfitom. Danas sam obukla roze majicu sa 'Mini Mouse'. Ona mi je malo duza i moze da bude na jedno rame mada je ja nikad nisam nosila tako.













Zatim sam obukla zelene farmerke sa iscepanim kolenima. Prvo da razjasnimo jednu stvar, nisam ih kupila iscepane vec sam glumila nekog modnog kreatora i isekla ih sama. Jedno koleno je ispalo kako treba ali drugo, nikako. Zato je levo koleno prekriveno desnim. Moja preporuka: NI SLUCAJNO NE POKUSAVAJTE OVO KOD KUCE!









Naravno tu su i starke bez kojih se ne moze!






Na kraju sam dodala i ogrlicu koju ste mogli da vidite na pocetku. Uz ovo sam od sminke stavila samo svetlo braon senku za oci, puder, maskaru, ajlajner i mozte dodati i neki karmin ili sjaj ali ja nisam. Od nakita mozda moze neka narukvica i neke mindjuse ali ne prevelike. (tackice, kristalcic, itd.)

To bi bilo to od mene vidimo se za koji dan sa nekom novom kombinacijom! Do tad, uzivajte u letu! 






Pokazacu vam tri stvari koje sam danas kupila tako da mozete reci sta vam se svidja kod njih a sta ne.

1 коментар: